2011. augusztus 31., szerda

Hali!+Díjak

Hali!

Lenne egy két bejelenteni valóm. kezdem a rövidebbel. Holnap suli. És mivel én kollégista vagyok, ma költözöm be. Így csak hétvégente fogok tudni frisst felrakni, és olvasni is. És nagyon szépen köszönöm az eddigiekhez a komitokat és a pipáitokat. :) :)
A másik dolog pedig, hogy megint kapott a blog egy díjat. Mivel nincs sok időm - sajnos - nem tudok sokat írni, így össze vonok egy-két dolgot.


Ezt a díjat köszönöm: Regina-nak és ˇSalivanaˇ(Dorisz)-nak.


Szabályok: 
1. Tedd ki a blogodra
2. Köszönd meg annak, akitől kaptad
3. Írj 6 dolgot magadról
4. Küldd tovább 6 írónak
5. Hagyj nekik megjegyzést a meglepiről
6 Dolog rólam:
1: Ezt az első blogom.
2: Szeretek koillégista lenni( Legalábbis néha)
3: Imádok olvaasni
4: Szemüveges vagyok
5: 5 kutyámvan
6: Röplabdázok ( Amikor időm engedi)

Akiknek küldöm:



Ezt pedig köszönöm: Regina-nak.


Szabályok:
1. Tedd ki a logót
2. Írj magadról egy kis szösszenetet
3. Küldd tovább öt írónak

Amit ki írtam azt nem írom még egyszer.
Akiknek küldöm:



Hú.... Azt hiszem mindennel meg vagyok. :) Nos, akkor még egyszer köszönöm akiktől kaptam, és nektek a komikat. Hát, jó iskola kezdést nektek.
CUPCUP

1 megjegyzés:

  1. Szia! A díjért nagyon szívesen. :-)
    S szeretném én is meg köszönni a másik díjat.
    Köszönöm!
    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés