2011. augusztus 18., csütörtök

DÍJ!!!

Nagyon, de nagyon szépen köszönöm a díjat:

Szabályok:

1.Tedd ki a logót a blogodra!
2.Köszönd meg a díjat attól akitől kaptad!
3.Írj ki magadról 7 dolgot!
4.Küld tovább 7 írónak. (ne felejtsd el belinkelni a blogjukat)!
5.Hadj megjegyzést a blogjukon, hogy meglepetés várja őket!

7 dolog rólam: 

1: Szeretek olvasni.
2: Szeretem az állatokat. Főleg a lovakat.
3: Imádom Londont!
4: Nagyon szeretek zenét hallgatni.
5: szeretek írni. (főleg, ha visszajelzéseket is kapok hozzá)
6: Gimibe járok.
7: Az összes Twilight saga részt szeretem.

És akiknek küldöm:

http://bellavolturi-cullen.blogspot.com/

2 megjegyzés:

  1. Szija Lizbet... -bocsi a becenevért... de mivel a blogomon, a chatben az Elizabethet írja ki... így leröviditettem... rem nem gond...
    nos a feji nagyon szupi volt... tetszett.. sőt m több ugyan úgy imádtam mint a többit... a díjat pedig nagyon szépen köszönöm. s elis fogadom. :-)
    puszilllakkk DÓry

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Még régebben írtál link csere ügyében, és most jutottam el odáig, hogy végre is hajtsam a dolgot! Egyszóval benne vagyok a cserében!:D ÉS, ha nem gond, akkor én már ki is tettelek!:D
    Csók!
    Alice

    VálaszTörlés