2011. június 22., szerda

Előszó


/Miley/
Miley vagyok. Igen, az a Miley. Eddig ugyanúgy éltem életem, mint bárki más. Persze azzal a különbséggel, hogy koncertekre jártam meg fellépésekre jártam...
Egészen a múlt éjszakáig. Sötét volt.
Koncertre indultunk. Sofőröm, a barátom és én. Nem ivott a sofőr hisz az volt a dolga, hogy épségben szállítson minket…
Egyszer csak egy hatalmas csattanás, világosság, a vezető kiáltása és minden elsötétült körülöttem. Vége.
- Miley, Miley... Szerelmem... Hallasz? Nem hagyhatsz itt... Kérlek, nézz rám... –Hallottam valaki szólongatott, de nem tudtam neki válaszolni. Pedig akartam...
- Rob... –ennyit bírtam halkan suttogni majd öntudatlanságba zuhantam...

2 megjegyzés:

  1. *.* *.*
    (édesen néz és nyüszög)
    igaz, hogy már olvastam, de wohooo ...
    imádlak ezért ;)
    várom a folytatást

    VálaszTörlés