2014. december 25., csütörtök

Egy újabb díj (csak javított formában)

Ez még az előző díj, csak eszembe juttatták, hogy a képet, díjat nem tettem ki. Ezt most pótolom és bocsánatot kérek miatta mindenkitől. :) Tudjátok, hosszú haj, rövid ész.... :D
Szóval a díj:

Sziasztok!

Sajnos nem új fejezettel érkezem, de már elkezdtem írni.
Egy díjat kaptam, amit nagyon szépen köszönök Ariellének!

Szabályok:

- köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad
- írj 10 dolgot magadról
- válaszolj 10 kérdésre
- tegyél fel 10 kérdést
- küldd tovább 10 embernek

10 dolog magamról:
- imádom a kutyákat és a lovakat
- idén érettségizem
- amikor csak tudok olvasok és írogatok
- kék a kedvenc színem
- szívesen elmennék Amerikába egyszer (persze ingyen J)
- legújabb kedvenc karaktereim Kishan és Diren (A tigris átka sorozatból)
- könyvmániás vagyok, a kedvenc könyvem az épp aktuális, amit olvasok
- minden nap, minden percében képes lennék zenét hallgatni
- oda vagyok az Odaát sorozatért
- minden karakteremben van egy kicsi belőlem

Válaszok:
1. Mi az igazi keresztneved?
Erzsébet. A nagymama után kaptam spontán.

2. Van háziállatod? (Ha igen az ágyadban alszik?)
Van hat kutyám. És igen, a legkisebb általában velem alszik.

3. Miért kezdtél bele az adott blogod írásába, mi volt az inspiráció hozzá?
Középiskolában, második évfolyamon kezdtem el írni, füzetbe. Négy, öt füzetet is teleírogattam, mikor úgy gondoltam, hogy megosztom. Több blogot is olvastam, olvasok, és úgy gondoltam megosztom másokkal is, kíváncsi voltam tetszik-e, mit szólnak a történeteimhez.

4. Milyen típusú blogokat olvasol szívesen?
Leginkább a fikciókat szeretem olvasni.

5. Hová mennél el a legszívesebben egy hétre nyaralni és kit vinnél magaddal?
Egy bőröndnyi könyvet. (talán ott lenne időm olvasni) Anyukámat vinném, és mindenképpen tengerpartra.

6. Hogy képzeled el az életed 5 év múlva?
Izgulok az államvizsgám miatt. :D

7. Továbbtanulás vagy munka?
Továbbtanulás.

8. Család/Gyerek vagy karrier?
Mindegyik. De elsősorban karrier, majd egy férj és gyerek(ek).

9. Milyennek képzeled el a Nagy Ő-t?
Magas, kedves, jó humorú. De a legfontosabb, hogy mellettem álljon mindenben.

10. Szabályok az életedben vagy spontenaitás?
Szeretem a szabályokat. Ha spontán döntök, az nem szokott jól végződni.

Én kérdéseim:

1: Mióta írsz, miért kezdtél írni?
2: Városban vagy falun élnél szívesebben?
3: Voltál már külföldön? Hol?/ Ha nem, hova mennél szívesen?
4: Kedvenc sorozatod?
5: Tél vagy nyár?
6: Mi akartál lenni gyerekkorodban? Sikerült?
7: Kiről mintázod a karaktereidet?
8: Számítógép vagy Laptop?
9: Tervben van, hogy a jövőben kiadsz egy könyvet?
10: Ha találkozhatnál egy írónővel (akinek szereted a könyvét/könyveit) ki lenne az?

Akiknek küldöm:


3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen a díjat. Az ünnepek után kiteszem. :D
    Mese

    VálaszTörlés
  2. Szia Elizabeth!
    Én is köszönöm a díjat. :)
    Puszi, Vikki Cullen

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm a díjat, amint több időm lesz, kiteszem! :)
    Rekana

    VálaszTörlés