2013. június 24., hétfő

12. fejezet részlet + novella

Sziasztok!
Nem tudom, hogy mikor végzek a fejezettel, de műár nem kell sok. Addig is van egy-pár novellám, amiket felrakok a novellás oldalra. Ide pedig egy kis részletet, szóval jó olvasgatást! És kérni szeretnék pár komit a novellához is.
Jó olvasást! :)





"Hirtelen éles fájdalom nyílalt a hasamba. Összeszorított fogakkal gömbölyödtem össze az ágyon. De a fájdalom nem csillapodott. Már lihegtem és teljes erőmből szorítottam a lepedőt. Éles sikítás rázta meg a testem és hallottam, hogy kicsapódik az ajtó, éreztem egy hideg érintést az arcomon, aztán elnyelt a sötétség.

Egy rét közepén állok. Lágy szellő csap meg bal oldalról, így arra néztem. Egy kisfiú szaladt el mellettem, aki hátra-hátranézegetett. Egy magasabb férfi futott mögötte, és valamit mondott, de nem tudtam kivenni, hogy mit. Még az arcát sem láttam tisztán. Megcsillant a bőrén a napfény, ahogy átszaladt a réten. Halványabban, mint az én bőrömön. A férfi, amikor mellém ért, megállt. Rám nézett. Mosolygott. Majd sötétedni kezdett hirtelen. A férfi kiáltani kezdett a kisfiúnak. De ő későn nézett hátra és állt meg. Három fekete csuklyás alak állt a másik végén a rétnek. A fiú az egyiküknek szaladt. A csuklyás lehajolt hozzá és megsimogatta a fejét. A kisfiú ránk nézett, a fekete ruhás pedig követette a fiú tekintetét, és amikor hozzám ért, elmosolyodott. Felemelte a csuklyát és Arot láttam alatta. A többiek követték őt, de az ő arcukat már homály fedte. Megpróbált felénk rohannia fiú, de a fekete ruhás gyorsabb volt. Elkapta a fiú karját, a másik kezével az állát fogta meg és egy mozdulattal eltörte a nyakát. Ahogy az utolsó pillanatban felém nézett a gyerek, a saját arcomat láttam meg. A saját szemeimet láttam. Sikítást hallottam a távolból, és hogy a férfi a fekete ruhások felé veti magát. Mozdulni akartam, hogy segíthessek neki, de képtelen voltam megmozdulni. Mintha gyökeret eresztettek volna a lábaim. A hátam mögé néztem, de senki nem volt ott, mikor visszanéztem, már ők sem voltak ott. Sem a férfi a kisfiúval, sem a fekete ruhások…"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése