2011. december 27., kedd

OLVASS EL!!! ÚJ TÖRI?!?!?!

Hali megint!!

Egyik este felötlött bennem még egy kérdés. Lenne egy történet, amiről dilemmákban vagyok. Nagyon. Mivel az egyik szavazásnál arra szavaztatok, hogy legyen és alkonyatos a következő történet. Ez ok, mert meg van. Most lenne még egy, amiről nem tudok dönteni, így a titeket kérlek meg, hogy segítsetek. Itt találhatjátok az előzetes és arra gondoltam, hogy döntsétek el ti. Ha tetszene, akkor rendben elkezdem és felteszem, ha nem akkor meg marad nekem. Kérek mindenkit, aki nézi a blogom, hogy tényleg szavazzon!!


Egész életemben azt kívántam, hogy bárcsak más lehetnék, mint a többiek. Nem sokkal, csak egy kicsit. Bárcsak felnéznének rám, és nem lennék olyan átlagos. Kitűnnék a tömegből. Többen szeretnének. Tisztelnének.

És meg kaptam. Más lettem. És most meg bánom. Igaz, hogy azért örülök neki, hiszen ki nem örülne annak, ha valóra válik az álma, de...

Csak én tudom, hogy mi vagyok. Csak én tudom az előnyeit és a hátrányait. Senki nem tud róla, és nem is tudhat róla, mivel akkor valószínű, hogy az első adandó alkalommal kényszerzubbonyt kapnék, vagy beraknának egy cirkuszba. Valószínűleg nagyszám lennék. De akkor hinnék abban a mondásban, minden csoda három napig tart. Vagy valami hasonlóban.

A nagymamám mesélt...ezekről a lényekről. Még, mikor nem voltam az, ami most már igen, és amíg élt. Mert ő is az volt. Egy különleges, mesebeli és varázslatos lény. Akire azt is mondták, hogy nem jó, hogy gonosz és rosszat akar. Vagy éppen varázserővel ruházták fel. Esetleg azt mondták, hogy gyönyörű, és elcsábítja az embereket, hogy aztán megölhesse őket. De ez mind nem igaz. Legalábbis nagyi nem így mondta el nekem a történetét róluk. Vagy magáról.
Egy sellő...






UI: És ha valami csoda folytán arra jutnánk, hogy kezdjem el, akkor legyenek Cullenék, vagy saját szereplős legyen? Ezt is kifogom rakni szavazásra. De most össze sűrítem a kettőt!!
Köszi, ha szavazol!!
CUPCUP

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése